Українa, м. Київ,
вул. Мала Окружна, 4а

на карті
РЕМОНТ

і РЕКОНСТРУКЦІЯ КРАНІВ

монтаж
виробництво
проектування
 
 
Останні новини:

При купівлі крану – монтаж зі знижкою від 10%

Компанія «Київський завод кранів» оголошує акцію: при купівлі крану ви отримуєте 10% знижку на його монтаж. При купівлі двох і більше кранів – знижка 15%.


Оновлений сайт "Київський завод кранів" – зручний спосіб підбору вантажопідйомного обладнання для будь-яких потреб

"Київський завод кранів" провів модернізацію і суттєво розширив власний сайт для того, щоб дозволити Клієнту мати більш широкий вибір вантажопідйомного обладнання для задоволення власних потреб.

Корисне і цікаве:

Історія вантажопідйомного обладнання

Автонавантажувач, тельфер або класичний кран? Сьогодні ми можемо легко вибрати таке вантажопідйомне обладнання, яке нам необхідно. А чи знаєте Ви, що перші види подібних механізмів були придумані ще в давнину. Прикладом служать відомі піраміди Єгипту, складна архітектура Риму, гідротехнічні об'єкти Китаю.

« назад до списку

Історія вантажопідйомного обладнання
 

Автонавантажувач, тельфер або класичний кран? Сьогодні ми можемо легко вибрати таке вантажопідйомне обладнання, яке нам необхідно. А чи знаєте Ви, що перші види подібних механізмів були придумані ще в давнину. Прикладом служать відомі піраміди Єгипту, складна архітектура Риму, гідротехнічні об'єкти Китаю.

 

Перший вантажопідйомний механізм

Відповідно до існуючої теорії, перший вантажопідйомний механізм виглядав як конструкція важелів, катків і площин під нахилом. Використовувався такий пристрій без допомоги тросів, ланцюгів або канатів. І лише з часом, підйомники оснастили такими додатковими деталями, як мотузки. Саме їх сплетіння і стало аналогом нинішніх тросів і сталевих канатів.


Давньогрецький вантажопідйомний пристрій отримав назву «журавель», німецькою «краніх», саме звідси і пішла знайома нам назва «кран».

 

Вдосконалення вантажопідйомних пристроїв

Звичайно, найчастіше за допомогою крану зводилися стіни фортець, але також він застосовувався і в театрі для установки декорацій. Стародавні греки пішли далі і для підйому руди з шахт, транспорту, будівництва кінних воріт стали вдосконалювати свої підйомні установки. Так з'явилися поліспасти (від грец. «натягнутий багатьма канатами або мотузками»). Сьогодні поліспаст удосконалився в електроталь. Тоді вона складалася зі стовпів, що стояли під нахилом, закріплені канатами, завдяки чому мала непостійні кути нахилу до горизонту.


До першого століття до н. е. вже з'явилися перші поворотні крани. Ця конструкція обмежувалася кріпленням на міцних брусах з дерева, які могли обертатися на катках в сторони. Вантаж таким пристроєм могли піднімати на висоту до дванадцяти метрів.


У XI-XII століттях вантажопідйомна техніка удосконалилася вже жителями Західної Європи. Саме тут, завдяки розвитку торгівлі та мореплаванню, побачили світ нові моделі кранів.


Під час розвитку механіки (XIV-XV століття), зі створенням лебідок, з'явилася можливість піднімати більш важкі вантажі набагато швидше і при невеликих зусиллях. Завдяки з'єднанню ворота з блоком виникли різні конструкції поворотні або переносні крани (прототипи кран-балки).


У XIV-XV століттях європейці створили стрілові і ланцюгові крани.


Активно вантажопідйомні пристрої почали будуватися в кінці XVIII і початку XIX століть, з винаходом парового двигуна.


Перший мостовий кран був створений в Парижі, в середині дев'ятнадцятого століття. Він повністю складався з дерева.


А от кран козловий з'явився приблизно в 1887 році. Його тоді називали «Голіаф», так як він міг переносити блоки з каменю вагою до 24 тонн. Вже в XIX столітті його поставили на рейки.


Як бачите, з того часу в основній конструкції крану практично нічого не змінилося. Зате його важливість і потрібність дуже зросла.

 

 
   
зворотній дзвінок задати питання уточнити ціну